Den 4/6 så var vi med Dizel till veterinären för att opera bort knölen som han hade i munnen. Det var en nervös dag men allt gick bra och nu väntar vi på analyssvaret om vad det var för knöl. 
Så nervositeten finns kvar.. 

Äntligen har värmen kommit, jag njuter för fullt då jag klarar värmen så mycket bättre nu än vad jag gjorde förra sommaren. Nu var förra sommaren extrem men ändå. 
Det är dock dessa varma dagar jag saknar att få köra bil, att bara kunna ta hundarna och åka i väg för att bada. För då det är för varmt för Dizel för att promenera och vi har ju några km till närmaste vadställe. 

Förhoppningsvis så kan Peter skjutsa oss då ha kommer hem, efter vi ätit. 

Har även pratat med läkaren idag, han ringde i morse. Han skulle ha ringt i Onsdags men hann inte då. Så nu väntar jag hem det intyg som arbetsförmedlingen behöver. 

Nä nu ska jag passa på att njuta av solen 🌞

Kommentera

Publiceras ej