Nu har vi bott här i 3 år och jag har inte ändrat på något utan det här sett ut som när svärföräldrarna bodde här. 

I dag har jag dock börjat förändringen sakta men säkert och jag började utomhus. 
 
Jag har dels delar på en av tre pionbuskar och planterat den på gräsmattan bakom brevlådan. 
Vi har även haft en kopparurna på framsidan, den har jag nu grävt ur den mesta av jorden/leran ur och tagit bort. Har försökt plantera i den de sommrar vi bott här men då det varit lite väl mycket myror i  den för min smak så har rensning av ogräs varit dålig så nu tog jag helt enkelt bort den. 

Ska köpa en svartvinbärsbuske och rödvinbärsbuske oxå. Funderar även på att köpa ett japanskt körsbärsträd. 

Är helt ärligt inte så trädgårds intresserad men det är ändå kul att få sätta sin egen prägel. 
Inomhus är det ju fortfarande till största del som det var då Peter bodde hemma som ung. 

Vi har tittat på tapeter och golv, vi har även planer på att göra tvättstugan uppe för att om ett några år fixa en relaxavdelning i källaren där tvättstugan är nu. 
Men det är som sagt långt fram i tiden.

Kommentera

Publiceras ej