Vips så är det snart helg och två lediga dagar för Peter igen. Måste säga att trots att jag är hemma om dagarna så går fort. 

Igår var tog jag bussen in till stan för att hälsa på en kompis, det blev kaffe, surr och massa skratt så tiden bara flög i väg. Ringde Peter så han plockade upp mig då han slutade jobbet.
Resten av kvällen var jag rätt mossig i huvudet men det var så värt det. 

Nu på förmiddagen har jag putsat resterande fönster på nedervåningen och byt gardiner. Känns riktigt skönt att det är gjort, nu har jag övervåningen kvar sen behöver jag inte tänka på fönsterputsning fören nästa år. 

Men de fönstren får vänta till nästa vecka, känns viktigare att dammsuga och fixa till lite på den våning som vi faktiskt tillbringar mest tid på, men innan det så måste jag hämta in mer ved så vi kan elda och då jag ändå ska ut så får hundarna följa med ut så dom får springa av sig lite. 

Kommentera

Publiceras ej