Ja det har gått ett bra tag sen jag skrev något här, men det har inte känts så lockande då jag bara gått runt i ett limbo. Har ju gått här hemma och skrotat då jag trots alla mina försök till att få någon typ hjälp bara fått höra att jag ska avvakta.... 
 
 Nu är mina a-kassedagar slut och äntligen börjar det hända lite... Har fått börja på Abillity, där har jag fått en coach som ska hjälpa mig med att klura ut vilket typ av jobb som skulle passa mig utifrån de svårigheter jag har fått efter min hjärnblödning. Så jag håller tummarna att det ska bli något av det här så att jag slipper gå hemma allt för länge till. Har som mål att jag i början på 2021 äntligen ska jobba igen. 
 
Men vad har hänt annars då? Det har varit ett jobbigt år då vi den 16/4  fick ta det jobbigaste beslutet som en djurägare får göra,nämnligen att låta Dizel somna in.😢  Men då han var så sjuk fanns det som inget annat alternativ. Men han kommer även att finnas i mitt hjärta och i våra liv även fast det är på ett annat sätt nu. 
 
Vi har pratat om att vi ska skaffa en ny hund tillsammans men vi har kommit överens om att vänta tills den dagen då Stanley somnat in.. För det känns verkligen inte rätt att skaffa en valp nu då Stanley är så gammal,(han fyller 12 år i dag). 
 
 Ska försöka bli bättre på att uppdatera här, ja det ska iallfall inte dröja månader till nästa gång. 😉
 
 
Fina, älskade Dizel 💖

Kommentera

Publiceras ej