November är här, veckorna och månaderna verkligen bara flyger iväg. Känns helt sjukt att detta år snart är ett minne blott & vilket år det är/blev.. med allt som hänt i världen är det ju inte ett år man kommer att glömma i det första taget. 
 
För egen del så har jag varit hemma och verkligen gjort det bästa av det, nu har jag äntligen fått hjälp så med små, små steg så börjar det hända saker. Nu i början så är det mycket jobb med mig själv, att hittaa min hälsobalans & mina styrkor med mera. Det är kan jag ärligt säga inte är det lättaste då jag har väldigt svårt att framhäva mig själv, det är ju inget jag direkt är van med. Men skam den som ger sig, till sist ska jag väl bryta min egen mur och med rak rygg kunna säga att jag är bra på det här el att min styrka är...
Men där är jag inte ännu så det är bara att jobba vidare på. 
 Letar även vidare för att hitta ett arbete, inte för att det finns så mycket och det som verkar intressant kräver körkort eller en utbildning som jag inte har. Men även där kämpar jag vidare, för till sist måste jag finna ett jobb som skriker att det här är ett jobb för mig och det är bara att söka. 
 
 
Nu får det bli en mugg kaffe och fortsätta jobba med mig själv 💗
 
 
 
 

1 kommentarer

åsa

04 Nov 2020 20:13

Du är ju väldigt omtänksam, snäll och bra på allt som har med omvårdnad liksom mat och hemmets skötsel, Du är ju duktig med djur och är inte rädd för att ta tag i både det ena å det andra.

kram

Kommentera

Publiceras ej