Ledig i 3 dagar & börjar inte fören 15:00 på Måndagkväll, känns hur skönt & behövligt som helst. 
 
Har i dag bakat bullar för första gången i mitt liv, aldrig mer säger jag...
Har så jävulskt ont i min nacke just nu, har nyss tagit en Citodon så det kommer förhoppningsvis kännas bättre om en stund. Har första plåten på gräddning just nu, så det kommer en bild senare då allt är gräddat. =)
 
Annars ska jag bara ta det lungt resten av dagen, vika in lite tvätt om jag orkar. Städningen som är så välbehövlig tar jag i morgon efter att jag varit hos Zara & fixat mina naglar.
Peter surrade om att åka upp till Kasa i morgon & dricka nå öl men som jag känner mig nu så vill jag bara ligga hemma i soffan med hundarna & ta det lugnt för veckan som kommer.
Men även fast jag inte vill åka upp så är det ju inget som säger att inte han kan åka upp själv & umgås lite. =) 

Kommentera

Publiceras ej