I morgon på eftermiddagen blir jag utskriven fr rehab i Härnösand. ☺ Känns riktigt skönt  med vetskapen om att jag efter mina dagar i Umeå inte behöver återvända hit utan får stanna hemma för att fortsätta  min rehab på dagvården på öviks sjukhus.  

Nä är det bara att vänta för att se vad den nya rönröntgen visar... Lite nervös börjar jag bli , även  om jag vet att dom i Umeå är super duktiga & dom gör det som är bäst för mig, det är bara ovisovissheten som är jobbig.

Sen är det bara hö öga som ska bö öga som ska börja funka som vanligt igen..


1 kommentarer

åsa i åsele

29 Sep 2015 19:12

Lycka till, kram


Vi ska till veterinären i morgon med Bullen då han igår blev riktigt dålig, han kunde inte gå eller stå, låg typ döende... i drygt 4 tim å sedan blev han lite piggare för att idag må okey. Igår när jag pratade med en veterinär i Vännäs så pratade hon om diskbråck eller tumör, idag då jag lyckades få en tid till i morgon i Strömsund trodde den veterinären på magproblem.

Svar: Huvva... Håller tummarna & hoppas att det ska gå bra hos veterinären i morgon. Kram
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej