Även om jag fortfarande är trött så är det inte på samma sätt som tidigare.

 Nu kan jag hålla mig vaken under större del av dagen vilket är en förutsättning för att kunna jobba. 😉 

I dag har vi varit och firat Alice som fyllde 5 år i går. När vi kom hem så orkade jag dra fram dammsugaren för första gången den här veckan och dra undan det värsta. 👍 Sen blev det en vilostund i soffan innan vi åkte ut till Västerhus och hälsade på Roger och Camilla en sväng.  

Väl hemma så fixade Peter middagen medan jag bara fick vara. Helt underbart att få sitta och njuta av solen en stund. 

Nu har jag röjt undan i köket och Peter har tvättat bilen så nu ska vi bara nöta soffan tills det är dax för sängen. Vi ska ju båda upp tidigt imorgon, jag börjar ju 7.00 så jag får åka med Peter på jobbet. Ska även ringa både chefen och läkaren, chefen för att försöka ändra schemat lite och läkaren för att kolla upp hur det går med remissen. 

1 kommentarer

åsa i åsele

20 Aug 2017 22:17

Jag hoppas Du får tag i läkare å att det går snabbt med remissen.
Jobbigt att Du är så trött, jag hoppas det går bra för Dig i morgon på jobbet.

Kommentera

Publiceras ej