Ny vecka och jag har en hĂ€rlig ledig vecka framför mig. 👍 Har nĂ€mligen tagit semester de tvĂ„ pass jag jobbar denna vecka. 

Stanley ska nĂ€mligen i morgon in till veterinĂ€ren för att dra nĂ„gra tĂ€nder och ta tandsten, men dĂ„ han inte riktigt klarar sövningen sĂ„ bra och Ă€ven vid uppvakningen ( han krampar) sĂ„ tĂ€nke jag semester dagen efter men att jobba en kvĂ€ll kĂ€ndes sĂ„dĂ€r sĂ„ dĂ„ blev det sĂ„ att jag tog bĂ„da semester bĂ„da passen. 😊 Är ju inte sĂ„ ofta jag brukar ta semester Ă€ndĂ„ förutom nĂ„n vecka under sommaren. 

I dag har jag dock inte gjort sĂ„ mycket dĂ„ bĂ„de kroppen och huvudet Ă€r helt vĂ€ck. Men har i allafall betalat svĂ€rmors rĂ€kningar, jag/vi hjĂ€lper henne med det dĂ„ hon inte lĂ€ngre klarar av det. Sen har dogsen varit ute och njutit av solen sĂ„ klart. 

Även pĂ„skhĂ€xan som hĂ€nger utanför ytterdörren har kommit pĂ„ plats. 🐣

Kommentera

Publiceras ej