Hittade för ett tag sen en app där man med olika frågor kunde mätta sin hjärntrötthet. Det är kring dessa frågor som läkare mäter hjärntrötthet så den är tillförlitlig. 

Har ju känt att jag lider av just hjärntrötthet efter min hjärnblödning som jag drabbades av för snart 4 år sen. Det jag däremot inte vetat är hur grav denna trötthet varit. Även om jag vet att jag måste vila/Sova varje eftermiddag för att orka med kvällen. Så när när jag hittade den här appen så blev jag väldigt nyfiken.



Gissa om jag blev chockad då den var grövre än jag trodde, men om jag tänker efter så stämmer det för jag har viftat bort vissa symtom till att vara något annat. 

Nu ska är min plan att behålla den här appen och testa med några månaders mellanrum för att se om jag blir bättre.


Annars så är det en tvättdag här, eller ärligt så har jag tvättat sen i Måndags, så nu är det nog bara en maskin kvar sen här det helt tomt på golvet och jag kan dammsuga och städa upp.
 Men det är inget som kommer hända i dag då jag inte orkar dammsuga hela huset samma dag och jag tycker personligen att boendeytan är viktigare än källaren. Sen är det det vanliga som gäller, fixa middag, stöka av köket och ta hand om djuren.



Kommentera

Publiceras ej