Går långt mellan inläggen nu, händer inte allt för mycket i mitt liv så det känns inte så lockade med att upprepa mig hela tiden. 
 
Så vad har hänt sen sist då... 
 
Jag har suttit under nålen igen, har alltså tatuerat mig igen. 😊 Har länge tänkt göra den här tatueringen men det har som inte blivit av tidigare då ekonomin inte riktigt tillåtit några utsvävnngar men nu då jag fick tillbaka på skatten så fick jag lite hjälp av de så då gjorde jag slag i saken. 
 
 
 
Bilden kan innehålla: en eller flera personer
 
Nästan 5 timmar satt jag och jag skulle ljuga om jag erkänner att det var väldigt jobbigt de sista 30 minuterna. Men det var klart värt det. 
 
 
Sen har även Peter fyllt år vilket innebar lite firande i form av både smörgåstårta och en marängtårta med jordgubbar. 
 
 
Men mesta dels har dagarna flytit in i varandra då jag gör samma sak varje dag.  Med andra ord så fixar jag här hemma med städning, tvättning och framför allt hundarna. Men i bland så händer det något utanför det normala som i helgen då vi åkte in till Zoobutiken här i Ö-vik för att ta nya foton på hundarna. Det var en spännande upplevelse för dogsen då dom sällan är i stan och ser så mycket människor och hundar sen är ju alla dofter väldigt spännande oxå. Men dom var jätteduktiga och vi fick några fina bilder som jag ska beställa förstoringar på. 
 
Bilden kan innehålla: hund
 
En väldigt stressad Dizel som inte riktigt ville visa sin bästa sida. Det här var den bästa bilden på honom. Men han satt kvar även om han inte riktigt tyckte att det var superroligt att sitta framför en kamera.
 
 
 
 
Bilden kan innehålla: hund
Stanlet var lite lättare att få lite fina kort på, även om han skakade en massa då inte heller han tyckte att det var roligt alls. Han tyckte det bästa var då han fick komma upp i husses armar.
 
 
 
Det är väl det som hänt sen sist.
I dag ska jag på en stund gå upp på Bryggan, det ska bli avtackningsfika då jag inte längre jobbar kvar, varken där eller någon annstans inom kommunen. Känns väldigt tydelat måste jag säga, för helst av allt skulle jag slippa den här avtackningen för att få jobba kvar.
 
För det känns som att bara jag skulle få jobba vidare, kanske inte på Bryggan men inom kommunen bara jag fick ett arbete med lite anpassningar. Men tydligen finns det inga såna jobb, inte inom kommunen iallafall och jag har väldigt svårt att hitta det jobbet utan hjälp.
Så hur jag ska göra det vet jag inte för enligt mailet jag fick från af så ska jag söka jobb själv först innan jag får hjälp av dom, problemet är bara att jag varken vet vad jag klarar av och vad jag vill göra,,,

Kommentera

Publiceras ej