Var ju ett tag sen sist, men då det inte händer så mycket känns det inte så kul att skriva något men tänkte göra ett försök nu. 

Så vad har hänt då? 
På arbetsfronten händer det inget allas, jag kollar efter jobb men då det alltid styper i något så fastnar jag i ett spår som jag inte kan komma upp ur. Så då alla helger som kommer nu framöver är över ska jag begära ett möte med arbetsförmedlingen. För jag behöver hjälp för att komma vidare. 
Något annat jag märkt är att framför allt Dizel verkligen vant sig med att jag är hemma om dagarna och verkligen inte tycker om att bli lämnad ensam hemma så där har jag ett stort arbete framför mig.. 


Första advent så klädde vi granen 🎄 Tycker det är så mysigt att tända granen på morgonen då jag kommer ner och det fortfarande är mörkt ute. 


Vi har även tapetserat om sovrummet. Blev så himla nöjd, både över tapeterna och att vi sakta men säkert har börjat renoveringen så att det blir mer som oss och jag kan känna mig mer hemma. 

Nu är det bara resten av huset kvar..😅

Nu ligger Dizel och berättar att det är hög tid att få frukost så det är nog lika bra att utfodra alla djur, även jag ska väl få något i mig och medicinen ska oxå tas. 

1 kommentarer

åsa

19 Dec 2019 12:10

Inte kul att gå hemma å känna att man vill göra något annat.
Så klart Dizel vant sig vd att Du är hemma... det är nog himla lätt det blir så.
Jag kan lämna Frost inne utan problem även om han inte gillar att jag lämnar huset, men han är typ lika olycklig då jag går även om J & E är hemma med honom.
Teddy går inte att lämna... han river huset medan jag är på toa om han känner för det ;-) tror Teddy är den värsta valp jag haft.
kram

Svar: Visst är det lätt för dom att vänja sig vid att jag alltid är hemma.. Brukar mötas av en härlig konsert då jag kommer hem igen oavsett hur länge jag varit borta. Det går dock lite bättre så länge han/dom inte hör bilen.
Ja är Peter hemma och jag åker så är han jätte olycklig tills dess att jag är hemma igen. Valptiden saknar jag inte även om den var väldigt mysig oxå.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej