Har kommit in från promenaden med Tyson för en liten stund sen.
Fy attan vad det blåser ute, tyckte att det blåste nog då jag var ut med Stanley tidigare i morse & nu blåser det än mer... :/
Så nu stannar jag inne resten av dagen, ja måste väl rasta hundarna om några timmar igen men det får bli utan promenad.

Ikväll ska jag & killen åka till Västerhus igen.
Känns riktigt skönt måste jag säga, lite mer hemkänsla där än vad det faktiskt är min lilla "bunker".
Även fast jag trivs bra här, men det finns inte så mycket att göra här om dagarna förutom att sitta framför datorn varvat med Tv:n.
Vilket kan bli lite trist efter ett tag.




2 kommentarer

Anonym

28 Nov 2011 15:36

Blåsigt här med.

Är så jävla trött.

Har möte i morgon fkassan/arbetsförmedling, facket och så jag då...

Jag hoppas allt är bra med Dig kram Åsa

Sandra

28 Nov 2011 16:15

Ja fy för det här vädret.:/



Annars är allt bra med mig förutom tröttheten som driver mig till vansinne. Kram

Kommentera

Publiceras ej