Ja antingen sover jag halva förmiddagarna eller så vaknar jag då Peter kliver upp vid 06.30.
I dag hände det senare alternativet, inte kunde jag somna om heller så vid 07.00 så steg jag hel sonika upp & la mig under filten i soffan istället.

Stanley kom rätt snart & höll mig sällskap, efter att ha rastat & utfodradat hunden så passade jag på att fixa lite frukost själv med. Yoghurt & flingor blev det innan jag avnjöt dagens första mugg kaffe.
Stanley kröp i vanlig ordning in i morgonrocken & somnade nästan med detsamma, kan säga att det dröjde nog inte länge fören jag somnade jag med.
Så där låg vi nog i ca 30 min innan jag vaknade av att nacken började värka, men lillråttan han sov vidare en stund till han.

Älskar verkligen dessa lugna starter på dagen, då man inte behöver stressa utan kroppen får vakna till liv i sin egen takt.





♥Morgonmys på högsta nivå♥

Kommentera

Publiceras ej