Skulle ju vara ute så mycket som möjligt i dag & fixa men än så länge har jag inte kommit så långt.
Där i mot har jag lyckats dammsuga & torka golven.
Nu sover Dizel igen & jag har blivit strandsatt i soffan, för som det är nu så vaknar han så fort jag lämnar hans sida.
Så mycket dötid blir det, men det ska väl bli bättre det också med tiden. 
 
I kväll ska vi festa loss på tacos, så just nu ligger köttfärsen i vattenbad för att tina upp.
I morgon då det är stora flyttdagen för Jenny & jag sagt att jag fixar maten till alla som hjälper till så tänkte jag göra spaggeti & köttfärsås. Mycket köttfärs i helgen med det funkar.
Sen så är det ju så där bra mat då det är enkelt att göra & det blir mycket. 
 
Nä tror nästan jag ska passa på att vila ögonen en stund jag med. ;)

Kommentera

Publiceras ej