Måndag
 
En dag som började med massa strul på boendet p.g.a sjuk personal så kom jag något försenad till DV.
Var riktigt trött i både huvud & kropp då jag kom hem, trots det så blev det en sväng in till stan på kvällen för att stadsträna Dizel lite.
 
 
Tisdag
 
En promenad startade vi dagen med på DV, sen blev det som vanligt en massa skratt som alltid. =) 
Väl hemma så la jag kyckling i marinad innan jag bytte kläder & tog mig ut på en lite cykeltur. Renbäddade sängen medan Peter var på garaget en sväng.
 
 
 
Onsdag
 
Har en ledig dag i dag. =)
Började dagen med två muggar kaffe innan jag tog Dizel på en promenad i morgonsolen. Har även putsat fönstrena i sovrummet & bytt gardiner där. Men så klart har vi oxå varit ute en massa då det varit fint väder. Jag & Jenny har även tagit oss en roadtripp till Bredbyn för att kolla läget där. Mycket var sig likt, men lika mycket har blivit annorlunda.... 
 
Nu ska jag alldeles på en stund fixa med nån middag då Peter snart kommer hem. 
 
Resten av veckan komme bestå av jobb,jobb & jobb.... 
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

18 Apr 2014 19:43

Och varför kan inte jag lägga in min promenad i bloggen när Du kan lägga in Din cykeltur? Gick Du nån genväg från fb eller? Runkeeper vill inte bli inlägd i min blogg... I need help!

En riktigt fin Påsk önskar jag Dig & Peter,
jag hoppas allt är bra med Er, kram Åsa

Svar: Jag tar en kort på skärmen sen gör jag ett collage som jag sparar i bildmappen på telefonen. Lite bökigt, men det funkar. Hoppas du förstår min förklaring.

Glad Påsk till er oxå. :)
Sandra Sellin

Anonym

19 Apr 2014 14:37

Okey... jag tror jag förstår :) ska testa.

Har gjort mig fattig genom att beställa födelsedagspresenter till Elin... förhoppningsvis blir hon nöjd ;-)

Kram, Åsa

Svar: Hoppas det funkar. :)
Det tror jag säkert att hon blir.
Nu har jag jobbat klart för den här helgen, så nu blir det en behövlig ledighet fram till tisdag 15:00 då det är dags att hoppa i jobbuniformen.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej