Har ett extra jourpass då det fattas folk, men jag åker hem till djuren i morgonbitti då dagpersonalen kommer. Vilket känns skönt måste jag erkänna. ;)

Innan jag for på jobbet så blev det lite tvättande i vanlig ordning, röjde även diskbänken & tömde diskmaskinen för att sen fylla upp den igen. Passade även på att duscha Dizel. Var ett tag sen han fick duscha så det var verkligen på tiden.

Åkte till stan lite tidigare än vanligt då jag skulle upp på sjukhuset med, först hälsade jag på farmor som ramlat & brutit höften. Hon såg så liten ut där hon låg... Lovade att jag skulle komma tillbaka på lördag. Sen gick jag till Peters pappa som åkte in i lördagsnatt då han hade så fruktansvärt ont,,, 
Nu mår han bättre & får nog komma hem i slutet på veckan. 

Ja som synes är det fullt upp & därav blir det några dagar mellan inläggen. 

Nä dags & släcka lampan nu, 04:50 ringer larmet.,, ZzZz

1 kommentarer

åsa i åsele

25 Feb 2015 15:52

Skönt Peters pappa mår bättre å troligtvis får komma hem snart.
Ruskigt med Din farmor, jag hoppas hon kryar på sig, hon är väl rätt gammal... eller jämnårig med pappa/morfar?
Vad använder Du för schampo när Du duschar/badar hundarna?
Jag har hittills använt barndusch/schampo till Frost,
Bullen är vattenrädd å slipper tvätta sig under vinter.
kram

Svar: Farmor & Morfar är lika gamla så det krävs nog ett under om hon ska komma hem igen. Men vi tar ett steg & en dag i taget, först måste vi ju se hur rehaben funkar & hur bra hon blir på att gå igen... Har använt såpa till hundarna, men nu då jag var på HÖÖK så köpte jag speciellt shampo & balsam till hundarna. Brukar undvika duschning på vintern jag med, men nu var han så jäkla skitig så det fanns inget val.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej