Somnade på "fem röda" i gårkväll då jag väl kom i säng.  En natt med lite sömn & en dag fylld av massa intryck gjorde sitt.

Första arbetspasset gick bra, fixade middagen och fick vara social en stund. Men 2 timmar är alldeles lagom känner jag, för även om jag är rätt aktiv om dagarna nu så är jag absolut inte van vid alla ljud och folk som pratar i bakgrunden då jag gör nåt. Var så nöjd då klockan var 17.00 & jag fick gå hem för dagen.☺ 

Efter en sväng till Västerhus för att hämta tv:n & lite annat smått och gott & ett snabbbesök hos Siv landade vi nöjda på Ravinvägen igen. 

I morse vaknade jag vid 05.00 av Dizel som var i behov av att gå ut en sväng. Väl inne la han sig & sov igen. Själv fixade jag till dagens första kaffemugg. 


Nu är det snart dags att utfodra djuren och sen ska jag så smått försöka rensa upp och städa undan lite. 

1 kommentarer

åsa i åsele

17 Apr 2016 16:34

Pappa/morfar har en tumör i tjocktarmen - tjocktarmscancer.

Senast 2 maj ska han få besked om operationstid,
det kan gå fortare, hänger på skiktröntgen,
ifall de hittar fler tumörer.

kram

Svar: Mamma berättade det i går. Håller tummarna för att skiktröntgen går bra.
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej