Har varit hos svärmor varje dag den här veckan, antingen innan eller efter att jag jobbat. Är det inte det ena så är det det andra...

I går då jag la mig under täcket så hade jag planerat att jag bara skulle vara hemma och göra det som jag orkade då både huvudet och kroppen börjar bli väldigt trött efter allt som hänt och varit.

Så blev det inte, vid halv tio ringde Peter då hade Siv ringt honom och varit helt förtvivlad, och han är ju i Bjästa och jobbar så det var bara att knata upp till henne. Efter lite tårar och tröst så tror jag att det blev lite bättre. Blev bjuden på lunch på restaurangen och följde med henne upp till lägenheten sen där hon la sig för att vila lite innan läkaren skulle ringa upp henne. Vi ska upp en sväng till i kväll då vi ska handla lite åt henne i kväll.

Rotmos och fläsklägg 🖒

Kommentera

Publiceras ej