I morgon ska jag på möte med min handläggare på försäkringskassan. 



Tankarna börjar så sakta komma nu, det är trots allt min väg tillbaks vi ska diskutera. Får se hur det går att sova i natt. 

På torsdag är det dax för ett besök på ögonmottagningen, även det är ett nervöst besök för mig. Nog för att jag känner att synen kommit tillbaka bra så är den inte tillbaka helt. Har symbortfall vilket gör att jag går in i väggar, inte ser saker som ligger framför mig osv...

 Nu ska dessa undersökningar avgöra när & om jag får sätta mig bakom ratten igen.



Inte konstigt att det snurrar runt i huvudet kanske...

Som tur är har Peter tagit ledigt på torsdag så jag slipper vara ensam på sjukhuset.

Sen på fredag ska jag träffa min läkare på hälsocentralen för att förlänga sjukskrivningen och prata om min arbetsträning. 

Fullt upp med ord resten av veckan. 

Nu tänker jag avsluta dagen  med en mugg te & alvedon framför tv:n.

1 kommentarer

åsa i åsele

19 Jan 2016 21:13

Lycka till <3

Svar: Tack 💕
Sandra Sellin

Kommentera

Publiceras ej