Har varit vaken sen strax efter 06.00 då Dizel ville ute en sväng. Kröp under täcket och slumrade till 7.15 sen vardet bara att kliva upp.
En morgonpass uppskattas alltid ❤




Kaffe och utfodrade både hundar och katter sen slappade vi i soffan en stund. 

Men då myrkrypen kommer efter ett tag så började jag fixa lite på övervåningen.  Tagit bort adventsljusstaken och adventsstjärnan, bytt gardiner i allrummet. Har även ställt in ordning på kartongerna från kontoret (som ska gå igenoms inom kort ). 
Under helgen ska Peter få bära upp dammsugaren så golvet får sig en rejäl rengöring. 

Har även sorterat en massa tvätt och kört 2 maskiner. I gårkväll blev det 3 maskiner tvättade...


Mysstund med Harley 💕




En liten vila innan jag gick ner till grannen, han är borta så vi är kattvakt.
Lite lek och mys ren låda och mer lek blev det innan jag gick hem igen. 

Nu jobbar tummlaren och Jenny har hämtat Stanley så nu blir det en vilostund då jag är helt knäckt... 










Avslutar med en bild på de fina tulpanerna jag unnade mig igår & min nya tatuering 💕


Kommentera

Publiceras ej