Har gått som i en dvala hela dagen, anledningen till varför är jag hade en skitnatt då jag vaknade vid två-tiden och låg vaken till strax efter halv sex... Detta trots att resten av husets innevånare sov gott. 

Klev trots det upp i vanlig ordning strax efter 08.00 då djuren utfodrat vid 08.30. 
Efter mitt morgonkaffe så gjorde jag mig redo för dagen. 

Vid 10.00 kom Sandra och plockade upp mig då vi skulle på en shoppingrunda. Sen blev det lunch hos henne och kaffet det tog hemma hos mig då dogsen behövde ut och springa av sig lite samt få kissa. 
Hon åkte hem till sig vid halv 4 och jag la mig nöjd i soffan för att vila lite, dömt att misslyckas då en kompis till Peter kom. 

Årets första kaffe på altanen 👍 

Då han åkte var det middags för djuren så bara att masa sig ur soffan och hjälpa Peter med den biten. Peter fick fixa maten till oss.

Efter det har jag inte gjort många knop under kvällen. 

Nu ligger jag under täcket med sällskap av katterna och öronpropparna i öronen så nu håller jag tummarna för att det ska bli en natt med bra sömn. 

Kommentera

Publiceras ej