Var ju på möte med F-kassan & min chef i början av veckan för att diskutera min arbetsträning.  
Fick då till uppgift att kontrollera hur bussen förbi mig och stadsbussen kompliterar varandra. Resultatet blev efter ett samtal med chefen i dag att vi ska avvakta till vi har tillgång till huset i Sund.

 Detta för att jag inte är stark nog att både ta en promenad på ca 1 km (då det bara är uppför) för att sen orka med 2 timmar arbetsträning. 

Frustrerad är bara förnamnet, men å andra sidan så är det säkert bättre att vänta några veckor till för att slippa de värsta bakslagen. 


Här är en som inte missnöjer allt för mycket att matte är hemma lite mer. 😉


Har just dammsugit och på en stund ska jag gå och hänga upp lite tvätt innan det är dags att börja med middagen. 
Peter ska hämta Siv innan han kommer hem, vi ska nämligen upp till Gottne en sväng sen då Gerd fyller år. 😊 

Blir en social kväll vilket uppskattas då jag inte varit hemifrån sen i helgen. ..

Kommentera

Publiceras ej