Måndag och vardag igen. Helgen har bara rusat iväg. 

I fredags blev jag bjuden på middag av mannen i mitt liv på matcompaniet.

Förrätt 


Huvudrätt


Mannen i mitt liv ❤


I lördags var jag en sväng på jobbet, kollade in det nya schemat, träffade vår nya boende sen blev  det så klart både en massa kaffe och skratt oxå. ☺ 

På kvällen kom Jenny med Stanley. Hon stannade ett tag innan hon åkte hem till sig.

Vi la oss till rätta i soffan för att titta på den nya Beck filmen. Helt klart sevärd, även om dem var lite långsam vissa perioder.



I går var det dags att handla veckans middagar. Tog mig även en sväng på crosstrainern. Vi har ju även varit kattvakt så vi har varit och myst med Harley i omgångar under helgen med.



Harley fick lite frisk luft.



Nu är det alltså ny vecka och för tillfället har jag sotaren i källaren. Sen blir det en tur med dammsugaren sen får vi se vad som händer innan middagen ska tillagas. 

Kommentera

Publiceras ej