Som vanligt då jag har ledig helg så tillbringar jag dagen till att städa... för då jag inte har energi över att dra fram dammsugaren då jag jobbar så blir det en hel del av både djurhår och grus som ligger och njuter på våra golv.  Sen är det ju bra skönt att få börja helgen med ett nystädat hem och en renbäddaf säng. 😊 


Nu har jag dammsugit hela huset och tar en liten vilopaus i soffan innan jag ska ta tag i torka bort alla dregelfläckar fr Dizel och tassavtryck som kommer som ett brev på posten då vädret inte varit det bästa på ett bra tag. 

 Men i dag skiner solen från en klarblå himmel så då städningen är avklarad ska vi bara njuta av solen, det gäller att passa på då man inte vet hur morgondagen ser ut vädermässigt. 

Så här såg det ut då jag var ut med dogsen tidigare

Kommentera

Publiceras ej