Peter åkte upp till Flygsjö på förmiddagen, först tänkte jag följa men det slutade med att jag stannade hemma med dogsen istället. 


 Nu har jag hunnit med att duscha Stanley som av nån konstigt anledning älskar att rulla sig i fågelbajs... 🙈

Har även tvättat undan lite av berget som fanns i tvättstugan. 



Min fina Lilja som jag fick av mamma blommar så fint 💕

Men framför allt har jag fått vila både kroppen och huvudet. Att bara få skrota runt här hemma i onepicen och inte behövs bry mig om nåt är verkligen vad jag behöver mest av allt. Middagen i dag blir tacotårta, enkelt, gott och mättande. 👍 Förhoppningsvis så blir det lite över så jag har till jobbet på Måndag. 😉


I morgon blir det ett ryck att tvätta ur poolen, det är en sak jag inte fixar på egen hand sen står även kloklippning och middag hos mamma och pappa på agendan. ❤

Kommentera

Publiceras ej