I går då jag skulle ta ut hundarna efter att dom ätit frukost fick jag verkligen tvinga upp ytterdörren då låg ca 40 cm snö utanför.. 
Skottade av bron en så där 4 ggr innan jag skulle bege mig till jobbet. 😞 
Som tur var slapp jag gå då Peter kom hem för att skjutsa mig. ❤ 
Då jag kom på jobbet var alla redan hemma då dagcenter var stängt pga kaoset som snöadet skapat. 

Även i dag snöar det för fullt, men som tur är så blåser det inte som det gjorde igår. 

Så här ser det ut då jag öppnar ytterdörren. Snöhögar där det normalt inte brukar, men det finns ingenstans att lägga snön längre. Läste i tidningen att det kom 1/2 meter snö igår. 

I dag har Dizel fått vara ute & röja lite i snön men även för han blev det nog lite mycket då han bara sjönk och hade lite svårt att ta sig fram i massorna. 

Nu myser vi i soffan då städningen & kloklippningen är avklarad.  






Kommentera

Publiceras ej